
Даний модуль продемонстрував мені дослідницькі навчальні
проекти, що є необхідними у 21 столітті.
Вивчивши матеріал даного модуля я з’ясувала для себе,
як дослідницькі навчальні проекти допоможуть мені та моїм учням розвивати
навички , які будуть потрібні у 21 столітті, а також навички мислення на вищому
рівні. Я зрозуміла, як ставити основні питання і яким чином вони
підтримують навчання і розвиток учнів в проектній діяльності, як
більш компетентно підійти до визначення ключових, тематичних та змістових
запитань. Допоміг мені визначити як поставити учням дослідницьке завдання з
теми проекту.
Даний модуль продемонстрував мені дослідницькі навчальні
проекти, що є необхідними у 21 столітті.
Вивчивши матеріал даного модуля я з’ясувала для себе, як дослідницькі навчальні проекти допоможуть мені та моїм учням розвивати навички , які будуть потрібні у 21 столітті, а також навички мислення на вищому рівні. Я зрозуміла, як ставити основні питання і яким чином вони підтримують навчання і розвиток учнів в проектній діяльності, як більш компетентно підійти до визначення ключових, тематичних та змістових запитань. Допоміг мені визначити як поставити учням дослідницьке завдання з теми проекту.
Вивчивши матеріал даного модуля я з’ясувала для себе, як дослідницькі навчальні проекти допоможуть мені та моїм учням розвивати навички , які будуть потрібні у 21 столітті, а також навички мислення на вищому рівні. Я зрозуміла, як ставити основні питання і яким чином вони підтримують навчання і розвиток учнів в проектній діяльності, як більш компетентно підійти до визначення ключових, тематичних та змістових запитань. Допоміг мені визначити як поставити учням дослідницьке завдання з теми проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар